Invalid URL for PDF ViewerKlacht/beroep indienen
Klacht/beroep indienen naar aanleiding van een door NBKB uitgevoerde inspectie? Indien u een klacht/beroep wenst in te dienen naar aanleiding van een door NBKB uitgevoerde inspectie aan boord van uw vaartuig of naar aanleiding van de behandeling van uw dossier, kunt u deze klacht/beroep zenden aan NBKB. Vermeld bij het indienen van uw klacht/beroep de volgende gegevens:
Verstuur uw klacht/beroep o.v.v. Klacht/beroep scheepsnaam/scheepsnummer naar:
Nederlands Bureau Keuringen Binnenvaart (NBKB)
Vasteland 78
3011 BN Rotterdam
Of per mail naar: general@nbkb.nl
NBKB zal u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en uw klacht/beroep in behandeling nemen om in ieder geval binnen 6 weken inhoudelijk op uw klacht/beroep te reageren.Bezwaar indienen
Bezwaar indienen naar aanleiding van de afgifte van het certificaat door het NBKB? Indien u het niet eens bent met de afgifte van uw certificaat kunt u hiertegen, op grond van het bepaalde in de Algemene wet Bestuursrecht, binnen 6 weken na datum waarop dit certificaat aan u is gezonden, schriftelijk bezwaar aantekenen. Het bezwaar dient te zijn ondertekend en ten minste te bevatten:
U kunt uw bezwaarschrift zenden aan het NBKB welke zorg draagt voor doorzending hiervan aan Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Verstuur uw bezwaarschrift naar:
Nederlands Bureau Keuringen Binnenvaart (NBKB)
Vasteland 78
3011 BN Rotterdam