NBKB zoekt een Financieel en Administratief Medewerker (m/v)

Het NBKB heeft een vacature voor een:

Financieel en Administratief Medewerker (m/v) (32 tot 40 uur/week)

De organisatie

Het NBKB bestaat uit een professioneel team van inspecteurs en administratief medewerkers die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van scheepsinspecties in de binnenvaart en het afgeven van de bijbehorende certificaten in binnen- en buitenland. Jaarlijks worden meer dan 1500 schepen geïnspecteerd uitgevoerd namens de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Het NBKB is een door de Raad voor Accreditatie (RvA) geaccrediteerde organisatie.

Het NBKB voert tevens interne audits uit, organiseert expertdagen voor de NBKB inspecteurs, informeert over wijziging van wet- en regelgeving en neemt deel aan overleggen met o.a. de overheid m.b.t. wet- en regelgeving.

De Functie
Als Financieel en Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden, zoals het opmaken van officiële documenten. Daarbij hoort contact onderhouden met de bijna 40 NBKB-inspecteurs en de overheid (ILT) over lopende inspecties, certificaat- en klantgegevens, maar ook zul je regelmatig de telefoon beantwoorden met vragen van scheepseigenaren over het certificeringsproces Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de financiële administratie, je zorgt voor het tijdig uitbetalen van rekeningen en het verwerken van facturen. Omdat we maar een klein bedrijf zijn horen allerlei uiteenlopende kantoorwerkzaamheden bij je functie. Je verifieert rapportages zoals veiligheidsinspecties en cascorapportages. En je legt de resultaten vast in het speciaal voor het NBKB ontwikkelde Binnenvaart Certificatie Systeem (BCS) computersysteem. Natuurlijk krijg je de ruimte om je eigen draai aan je functie te geven en je te ontwikkelen binnen je functie.

Het Profiel

De NBKB administratie is een klein team. Wij zoeken een Administratief Medewerker die goed in teamverband kan werken. Hij/zij dient te beschikken over:

  • Affiniteit met officiële documenten;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede typevaardigheid;
  • Ervaring met financiële administratie of bereid zijn dat te willen leren;
  • Zelfstandige werkwijze, maar ook goed in teamverband kunnen werken;
  • Creativiteit, initiatief nemen (je dingen eigen maken) en oplossingsgericht;
  • Goede communicatieve vaardigheden , je bent tenslotte het eerste aanspreekpunt;
  • Accuratesse, waarbij je onder drukke omstandigheden nauwkeurig blijft werken;
  • Enthousiasme, gedrevenheid en dienstverlenend (werk uit handen willen nemen);
  • Kennis van binnenscheepvaart- en/of transportsector strekt tot aanbeveling.

Ons Aanbod
Een uitdagende en afwisselende baan (min. 32 uur)  met ruimte voor eigen initiatief, met een pakket van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals onder andere een standaard 13de maand, 25 + 5 roostervrije dagen op basis van een 40-urige werkweek, een premievrije pensioenopbouw en zeer gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden. Een veelzijdige functie in een open en informele werksfeer. Salariëring afhankelijk van kennis en ervaring.

Solliciteren
Herken jij jezelf in wat wij zoeken, dan zien wij graag je schriftelijke reactie voor 1 januari 2023 tegemoet met je motivatie en cv, gericht aan mevrouw H.A.J. Huizenga op e-mailadres h.huizenga@nbkb.nl.

Voor eventuele nadere informatie of vragen kun je contact met ons opnemen via 010- 302 20 50.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.